среда, 8. децембар 2010.

Nepismeni novinari u Srbiji

"Raščinjeni vladika Artemije (Marko Radosavljević) ponovo je danas "služio" svetu arhijerejsku liturgiju u crkvi u šumadijskom selu Ljuljaku, nastavljajući da se oglušuje o saborske odluke. Monah Artemije ne želi da komentariše svoje postupke koji se u Crkvi tumače kao "najveći crkveni prestup".

On je rekao da ne želi da komentariše dosadašnje odluke "crkvenog vrha", kao ni one koje, kako se veruje, predstoje. Najavio je da će, bez obzira na to "šta mu sledi", liturgiju "služiti" i sutra.


U Crkvi nisu raspoloženi da komentarišu ponašanje bivšeg vladike raško-prizrenskog koga je Sveti arhijerejski sabor na jesenjem zasedanju lišio episkopskog čina i vratio u red monaha.

Smatra se da Artemijevo ponašanje najbolje govori o njemu samom. Pojedini sveštenici i episkopi su čak razočarni Artemijevim ponašanjem, jer, kako kažu, dok ga oni žale i mole se za njega, "on sebe pokušsava da predstavi kao mesiju".


Zbog grubog kršenja crkvenih pravila za Artemijeve grehe sada je nadležan eparhijski sud koji bi u narednom stepenu mogao da ga "odluči" od Crkve. "Odlučivanje" od Crkve značilo bi vraćanje Artemija u red civila sa imenom dobijenim pri rođenju i bez ikakvih crkvenih prava.


Već sada Artemije je u velikom sukobu sa crkvenim pravilima, jer kao raščinjeni vladika koji je prethodno penzionisan, a potom mu je zabranjeno činodejstvovanje, nema prava da nosi vladičansku odoru i obeležja, da krsti, venčava, vrši opelo ili daje blagoslov.


Ukoliko bi krenuo putem osnivanja neke pesudocrkve Artemije bi mogao biti anatemisan, poput samozvanog crnogorskog mitropolita Miraša Dedeića."

Izvor: Blic

Selo se naziva Ljuljaci,te bi se po pravilu reklo "u Ljuljacima" ,NE "u Ljuljaku".
Kakvi se nepismeni likovi bave novinarstvom u Srbiji?!!!
Sramota!

1 коментар:

  1. Здраво, моје име је Милена Маја, ја сам из србије, али живим у Националном парку Ватертон Лакес, Канада, са мужем. Речи не могу да објасне колико сам узбуђен због обнове мог сломљеног брака и сада се мој муж потпуно вратио након што сам оставио мене и нашу децу другој жени. Били смо у браку двадесет пет година и током нашег брака имали смо низ борби који су трајали све док није напустио нашу дјецу и преселио се у Мелбурн како би био са другом женом. Блокирао сва средства контакта, чинећи комуникацију неважећом. Осетио сам да је мој живот завршен и да су моја дјеца мислила да више никада неће видјети свог оца. Покушао сам да будем јак само за своју децу, али нисам могао да контролишем болове који су мучили моје срце, био сам прожет тугом и болом јер сам га заиста волио. Сваки дан и ноћ размишљам о њему и увек ми се свиђа да ми се врати, буквално сам полудео и био ми је потребан божански захват, па сам сваком од својих проблема рекао једном пријатељу који је имао сличне изазове. Одвела ме је до веома моћног човека по имену Доктор осагиеде. Рекла је да је он једини разлог за срећу коју је уживала до данас. Др осагиеде може помоћи у поправљању прекинутих односа, рекла је да морам да је ставим на суђење. Контактирао сам га у његовој адреси е-поште {doctorosagiede75@gmail.com} или његовом ВхатсАппу на +2349014523836 и он ми је дао упуте о томе шта да радим, а онда сам то учинио, па је он учинио да ме љуби. На моје велико изненађење, након три седмице, звао ме мој муж и рекао да ми недостаје онолико колико и дјеца, била сам тако изненађена, срце ми је било испуњено радошћу и узбуђењем и почела сам да засијавам сузе. Он се извинио за своју грешку и извинио се за бол који је проузроковао мени и деци. Тако нам се вратио, са пуно љубави и радости, и од тог дана наш брак је био јачи него раније. Захваљујући Дросагиеде-у он је врло моћан, па сам одлучио подијелити своју причу због тих жена и мушкараца. који су искусили оно што се догодило. Желим да знате да постоји решење. Дросагиеде је решење, прави и снажан ловац који се дуго времена молио да помогне женама и деци у њиховом болном времену. И такође има магију да излечи хив, рак, итд.

    ОдговориИзбриши