уторак, 12. октобар 2010.

Pod pretnjom da ce me neko nazvati fasistom...


Mnogi ce skociti i verovatno me popljuvati kako opravdavam nasilje i mrznju, ali nadam se da ce barem oni koji me poznaju shvatiti sta sam hteo da kazem.
Gej parada je najmanji problem naseg drustva i vrlo lako resiv. Problem je sto je ta parada umesto poruke ljubavi, nazalost, bila povod ili uvod u nesto drugo. Sve vise mislim da je ovo zaista bila "generalna proba" i da cu ozbiljno shvatiti savet mog prijatelja advokata kad mi je rekao: "Selite se odavde sto pre. Nikad nece biti dobro." - misleci na mene i moju porodicu.

Sledi copy/paste teksta koji je napisao, meni za sada, nepoznati autor:

"...Odakle su se onda pojavili ovi klinci? Iz pakla. Išli su u školu, kad su njihova starija braća pre deset godina palila skupštinu, razbijala prodavnice, i kada nisu bili huligani, ekstremisti i klerofašisti, već borci za slobodu. Prevarili su njihovu stariju braću, koja danas ima četrdeset, pogubljene zube, svi gledaju „Farmu", samo poneki ima posao, jedva retki porodicu, i nijedan nadu. Da li biste vi osvetili svog starijeg brata? Oni bi!
BEZ NADE Obećali su im posao, bolji život, i oni su sve to videli, ali iza zidova u dvorištima onih koji su im obećavali. I nisu oni zato u nedelju ustali - a ustali su, i to prilično hrabro - zato što im u Srbiji smetaju gejevi, a sve je drugo fenomenalno. Ne, oni su samo videli koliko je indolentna srpska elita zasukala rukave za paradu pedera, koje ti klinci u svom sistemu vrednosti drže veoma nisko, što je i njihova jedina krivica. I oni su tada znali samo jedno: da ispod njih u sistemu vrednosti koji promoviše njihova država nema više nikoga, čak ni pedera, a ako vas zanima koliko su u to uvereni, onda pogledajte kako su jurišali ludo, neustrašivo i besno, kao svet koji nema šta da izgubi, kao ljudi koje dan uoči parade nije uplašio ni Tomo Zorić, taj piskavi doboš Borisovog zakona, obećanjima kako će im mladost proći na robiji. Koga briga, koja je razlika? To su pitanja čoveka kome ste oduzeli nadu. Jednostavna su, zar ne? ..."

Sto rece jedan prijatelj: "Deca dizelasa iz devedesetih su odrasla" i dolaze po svoje. U drzavi u kojoj je "eliti" lopovluk ideologija, mrznja i bes se radjaju lako i brzo. Dokon mozak, djavolje igraliste.
Nazalost, prazninu u njihovim mozgovima popunjavaju neki zli ljudi. Mi samo posmatramo. Kao 1991. godine.

Нема коментара:

Постави коментар