петак, 9. април 2010.

Tepic Milan(1957-1991)


Tepic Milan(1957-1991),ljudi jedanput daju svoju rijec,ona ostaje ili se pogazi.Svoju rijec nije pogazio , nasavsi se jula meseca 1991. u centralnom skladistu municije u selu Bedenik kod Bjelovara.Pritisnut napadom ustasa povukao se sa grupom vojnika u skladiste zeleci da organizuje odbranu objekta, ne zeleci da neprijatelj dodje do oruzja major Tepic digao je u vazduh skladiste i sebe. Neka je vjecna slava nasem majoru Milanu Tepicu.

NAREDJENJE MAJORA TEPICA:

Vojsko, slusajte me dobro! Ne znam koliko cemo moci ovako jos da izdrzimo,ustase ce tek zestoko navaliti i nastojati da nas zaskoce.Zato su pazljivi sa vatrom i izbjegavaju da udare po skladistu,i ovo sto mi imamo ovdje ja za njih vise nego dragocjeno.Iskljucivo je moja briga da oni to ne dobiju u ruke,jer mozete misliti kakva bi to tragedija bila za nas narod.Ovo je moja davna odluka i MOLIM DA SE NE KOMENTARISE. Kad dodje trenutak,kad se vise ne bude moglo izdrzati i kad dodje muka do oka,trazicu da se udaljite na pristojnu udaljenost od glavnog objekta.Da ne zamerate mi ako sam negde prema nekom pogrijesio,ali hocu dve stvari da uradim uz vasu pomoc.Da ustasama ne dam Bedenik,i da vi ostanete zivi.
Neka neko od vas sacuva moj ratni dnevnik

Нема коментара:

Постави коментар